brcm_test_ssid staat opeens tussen de netwerken. Internet valt vaak uit, en is langzaam. Google showt veel hits op de zoekterm, wat is dit nou precies

Toegevoegd na 4 minuten:
Het lijkt wel op een of andere jammer, een stoorzender.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

'k heb even gegoogeld en wat ik zo snel begrijp heb je waarschijnlijk een dualband router. Deze zendt zowel op de 2.4Ghz als de 5.0 GHz frequentie. De eerste wordt het meest gebruikt; hierop is het dan ook het drukst. Zet de router op de 5.0 GHz band en je hebt ineens een veel beter signaal.