Is het mogelijk om met mijn hotmail meer mails te versturen, dan het emaillimiet is?

Ik ben iets aan het organiseren voor een grote groep mensen, waardoor ik dus veel mails in 1x moet versturen. Nu heb ik na een aantal mails al het maillimiet bereikt. (Dit is opgesteld om spammers af te schrikken, maar voor mij is dit nu heel nadelig)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Het beste antwoord

Kijk eens of je binnen hotmail ook groepen kunt maken. Als dat lukt, geef die groep een naam, zet daar alle geadresseerden in en dan hoef je de mail maar een keer te versturen en het verstuuradres is dan de groep. Mogelijk kun je navragen of Gmail zoiets heeft want dan maak je gewoon een gratis Gmailaccount aan.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik vrees dat je aan de limiet vast zit.

2 uitzonderingen :
- eenmalige SMS verificatie aanvragen
- betaalde dienst aanvragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het limiet staat op 100 mails per dag,en daar kan je alleen "overheen" als je meerdere accounts hebt.
ooit was het limiet 50 contacten,en kon je je adresboek opdelen in blokken met contacten.Kon je het naar 50 blokken sturen maar dat werkt al heel lang niet meer helaas :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas kan dat niet bij Hotmail, je kan dan beter Gmail nemen, deze heeft geen limiet en is ook gratis en werkt beter;