dvd branden

Ik heb hier probleem mee om een film op de cd te zetten
ik heb hier een dvd +RW daar heb ik al een film opstaan maar nu wil ik er over een maar dat lukt niet
ik doe hier mee met nero versis 5.5
als ik de film als data wil doen en als ik door haar dan als branden dan krijg ik het scherm voor als opslaan
dus wat doe ik verkeerd of is de cd niet goed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je ruimte over hebt kun je nog een film er bij zetten. Nero ken ik alleen van naam, zelf gebruik ik burnaware, is simpel en supersnel.