wat moetik precies doen om te kunnen internetten op mijn mobiel?

ik heb een mobiel met internet.
ik heb ook internet.
hoe werkt dat dan?
ik ben dus niet zo technisch.....

vast bedankt voor de hulp.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

als je via wifi wil: geen probleem gewoon wifi aanzetten en netwerk zoeken.
via 3G dus echt het "betalend mobiel netwerk"
dan ga je gewoon naar je site vn je provider en zoek je daar apn instellingen of gexoon op google. die apn instaleer je zoals aangegeven in bericht en done. dan alleen 3G aanzetten. wat wel heel makkelijk is . is als je een kleine widget of applicatie download voor 3g snel aan en af te zetten. want die apn word als standaart in gesteld dus 3g gaat altyd aanstaan tenzij je die widget gebruitk