Zenders op www.nederlandfm.nl geblokkeerd?

Ik heb maandenlang zonder problemen kunnen luisteren naar alle zenders die op de site nederlandfm.nl stonden, maar sinds een paar weken zijn er nog maar een paar zenders functioneel en de rest werkt niet meer. Weet iemand hoe dat komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga anders naar http://nederland.fm/ dat is het zelfde miss dat dat wel werkt:) maar het werkt hier prima

Antwoorden (4)

Wellicht een andere plugin dan de andere zenders. Had dit probleem ook maar met een andere browser niet. Welke browser gebruik je? Ik gebruik nu chrome ipv explorer en werkt prima. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij luisteren hier op het werk altijd radio via Nederland fm en we wisselen met regelmaat van zender waar we naar luisteren.
Geen enkel probleem met de zenders.
Wij gebruiken FireFox.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een aantal radiozenders stappen over op Silverlight, ipv Flash. Je zou die plugin eens kunnen installeren. Ik had er ook even last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor.

Maar bij mij heeft hij ongeveer 30 seconden vertraging