hoe krijg ik mijn cam bij msn ingeschakeld

sinds ik de msn op mijn computer heb krijg ik mijn cam niet meer aan.ook is het oude scherm er niet meer,waar je kon zien of de andere partij ook een cam heeft.in deze scherm kon ik voorher ook mijn eigen cam starten. hoe moet dat now ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderin het gespreksvenster zie je "videogesprek" staan. Klik daarop, en dan zou je cam het moeten doen.

Het beste antwoord

Misschien helpt het volgende:!?

Ga naar je MSN, waar je al je online/offline vrienden ziet.
Klik bovenaan in de werkbalk op 'Tools'.
Vervolgens op 'Audio en Video setup..'
Je ziet een wizard verschijnen, welke je door moet lopen.
Als dat gedaan is, zou het weer kunnen werken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik moet altijd eerst mijn webcam aanzetten {ctrl-F7} en dan pas msn opstarten.Als ik eerst msn opstart en daarna mijn cam aanzet kan de andere persoon mij niet zien.