Als je als kunstenaar een website wilt maken, is het dan beter om je eigen naam te gebruiken in de url of een naam die aangeeft wat je doet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je kunt ze ook allebei maken en ze allebeide naar dezelfde site laten verwijzen. Er zijn diverse mogelijkheden qua constructie om dit te doen.

Een domeinnaam is niet zo duur en je hoeft dan niet te kiezen.
rose
13 jaar geleden
Ik zou je naam gebruiken, omdat je voornamelijk als naam bekend wil zijn. Zeker ook voor de mond tot mondreclame.
Daarnaast kan je de website zodanig opzetten dat de zoekmachines je pagina's kunnen vinden op zowel je naam of hetgeen wat je doet. Vooral op het Internet word je voornamelijk gevonden via de zoekmachines. Anders gaat het via mond tot mondreclame en ook dan gebruiken ze de zoekmachines om op je pagina te kunnen komen.