Al van alles geprobeerd. Weet iemand (werkelijk) hoe je je e-mail (ziggo) op je Iphone 4 van Vodafone instelt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Volgens mij ondersteund ziggo geen mobiel e-mail. Tenminste dat werd mij een paar maanden geleden verteld.
Ik heb mijn ziggo account doorgestuurd naar mijn Gmail account en die komt op mijn smartphone binnen.
werkt heel goed en ook makkelijker in het buitenland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

stel dat je mailadres is: jan at ziggo.nl

popgegevens
naam jan

adres jan at ziggo.nl

beschrijving jan
server inkomend
mail.home.nl of mail.ziggo.nl
gebruikersnaam jan at ziggo.nl

wachtwoord je eigen wachtwoord bij ziggo
server uitgaande post (in geval van vodafone)
authsmtp.vodafone.nl
klik op geavanceerd:
verwijder: nooit (dan blijven je mails op de server van ziggo staan tot je je laptop of pc gebruik om mails op te halen.
Bij mij werkt het prima. Stel nu dat je een mail stuurt dan krijgt de ontvanger ook echt een mail van. Als je een home adres hebt dan verander je alle ziggo in dit antwoord in home.

of
en als ze antwoorden dan komt de mail gewoon were in je ziggo mailbox binnen. Succes

Toegevoegd na 54 seconden:
mijn eerste antwoord hier, het staat er een beetje wazig. Ik hoop dat je er toch uitkomt.