stel dat ik een idee heb, waar kan ik dan mee heen?

Ik heb een idee over een nieuwe product, ik weet niet hoe ik dit verder moet aanpakken, enige idee waar ik heen kan voor verdere uitwerking van me idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Naar het beste idee van Nederland, op sbs 6.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je idee helemaal weet te beschrijven en hebt uitgewerkt, kun je er octrooi op vragen bij het Nederlands Octrooicentrum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een site waar je een eind mee verder komt, zoals ;
Patent tarieven
Patentinfo
uitvinders zonder geld enz.
Veel succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt dit bij de categorie 'Internet' staan...
Dus als dit gaat over een idee over een nieuwe website, dan zou je dan een webdesign bedrijf kunnen gaan om dit eventueel verder uit te werken en te realiseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wachten op nieuw seizoen van beste idee van nederland!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je er alvast een ontwerp van maken?
En heb je internet al afgezocht of het ook in andere landen niet bestaat?

Dan gauw patent aanvragen. Daarna kun je aan de ontwikkeling gaan werken.