wat betekend [ERROR CODE = -40 installation failed. (1143,0)

ik wilde iets instaleren en kreeg telkens deze code
[ERROR CODE = -40 installation failed. (1143,0)
weet iemand wat het betekend en wat ik moet veranderen aan me instellingen zodat het progamma goed werkt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Register fouten zijn vaak een van de meest voorkomende oorzaken van Error 40 problemen. Het is aanbevolen om uw PC t scannen met Registry Booster. Dit programma repareert problemen in het register, en voorkomt het ontstaan van nieuwe fouten.
Veel Voorkomende Symptomen
Error 40 bestandsfouten kunnen verschillende symptomen hebben als het vasthangen van een programma, trage prestaties van uw PC, onstabiliteit van het systeem, problemen met opstarten en afsluiten, installatie problemen en het falen van hardware.
Repareren van het Probleem
Om er zeker van te zijn dat uw computer vrij van fouten is, download en installeert u het Error 40 Repair Tool Registry Booster. Klik op onderstaande knop om de software te downloaden.
fremar