Is veel internetten ongezond voor het sociale leven van onze jongeren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, internet *is* het sociale leven van onze jongeren. Een ouderwetse vraag, dus.

Veel Internetten is een soort van life style. Ik zie ''teveel internetten'' meer iets als een positieve verslaving. Zelf ben ik namelijk 24/7 online :D Veelvuldig internetten is heel divers omdat iedereen internet op een andere manier gebruikt. ( School,chatten,spelletjes,etc.) Toegevoegd op 28-05-2009 14:14:15 Het is zeker niet ongezond voor hen, ze leven er juist van.

Dat ligt eraan hoeveel veel is en of ze naast het internetten ook nog andere dingen doen. Op zich hoeft het geen probleem te zijn. Internet biedt zo veel mogelijkheden, waarom zouden deze onbenut moeten worden gelaten.

Het is een andere vorm van sociaal zijn, wanneer je bedenkt dat de meeste op msn aan het chatten zijn. Maar het is nog steeds contact. Als je persoonlijke contacten eronder lijden en je de deur helemaal niet meer uitkomt, zie ik het als ongezond.

Misschien wel als er een stroomuitval is. Ik denk dat het ruimtelijk inzicht minder goed ontwikkeld wordt. Interactie met mensen idem.

Nee niet altijd. Op internet kan je goede en slecht dingen doen, net als op straat. Maar op de straat leer je veel minder. Je leert gewoon erg veel van internet en dat is niet ongezond.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100