e-mail only abonnement KPN

Ik wil nar de kabel en weg bij KPN. Maar ik wil mijn e-mail adres houden (e-mail only abo)omdat het op mijn drukwerk en site staat. Bij KPN krijg ik telefonisch telkens andere info. Dan kan het wel, dan weer niet. Laatste info is dat bij opzeggen, je mail adres nog 3 maanden gebruikt kan worden, en dat je een email only abo pas op het moment van opzeggen kan AANVRAGEN. Gezien de vele problemen bij overstap die ik om mij heen hoor, en de tegenstrijdige telefonische antwoorden durf ik het nog niet aan. Het wil niet lukken om deze vragen schriftelijk door KPN beantwoord te krijgen.
Wie weet, wie helpt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Antwoorden (1)

Ik wilde juist het omgekeerde. Zit nu bij Ziggo op de kabel en ga naar KPN. Wilde wel mijn oude e-mailadres handhaven, want veel gezeur met iedereen inlichten dat ik een nieuw heb binnenkort. Vroeg aan KPN of dat kon. Moest ik aan Ziggo vragen, zeiden ze. Blijkt dus niet te kunnen. Maar KPN vertelde mij dat het bij hun wél kan. Gewoon door blijven zeuren dus.