Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er ook een site waar je gratis smsjes kan versturen?

*zonder een addertje onder het gras:P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Als je vodafone hebt kan je elke dag 2 gratis smsjes versturen via hun website.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ja zeker. Met H! Hi Dus :D. Kun je 5 gratis smsjes per dag versturen. Via het internet. Let op! Je hebt een abbonoment nodig of Prepay Beltegoed.

Toegevoegd na 3 minuten:
En oja er word een kleine reclame meegestuurt van Hi. En je kan volgens mij 140 letters en / of cijfers gebruiken :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak kan je via de site van je provider een aantal gratis sms'jes per dag versturen.

op internet zijn er ook wel van dat soort dingen, maar meestal versturen die in plaats van het bericht alleen maar spam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor niets gaat de zon op. Met andere woorden: mensen willen altijd geld verdienen.
Ik heb vroeger wel op smscity gratis smsjes verstuurd (elke dag tussen 16.00 en 17.00 uur ofzo), maar ik had er wel een account met een tegoed. Dus soms verstuurde ik smsjes via dat tegoed en soms tijdens het happy hour gratis smsjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je een addertje? Voor niets gaat de zon op dus gratis smsen zonder ook maar iets terug te doen bestaat niet. Als dat zou kunnen kan je rijk worden ;-)

Er zijn ook sites waar je gratis kan smsen door enquêtes in te vullen, deze site bijvoorbeeld: http://www.smsjezenden.nl/. Regels lijken me duidelijk, je krijgt zelfs een 'startkapitaal' voor je ook maar iets doet!

Succes ermee en ik ben benieuwd of het je helpt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, bijv. via msn (Buddyjaap, MRmovie) maar ook online via bijv. SMScity.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Hi, 2 per dag, als je geen klant bent van HI.

https://www.hi.nl/Gratis-sms-niet-klanten/Aanmelden.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding