Wat lijkt jou een goede manier om niveaus & punten aan te geven?

Hoe kan het aangeven van iemands niveau/punten duidelijker, leuker, anders..? Alle ideeën zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Antwoorden (8)

Het zou leuk zijn als je zou kunnen zien wie jouw antwoord waardeert en/of jouw vraag als interessant bestempeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niveau 1-2-3-4 enz.is natuurlijk nu niet dat je zegt,dat spreekt aan.Dan lijkt het meer of je in een lift staat.
Velen vereenzelven zich graag met mensen die iets gepresteerd hebben.
Ik stel hierbij voor:
Namen van beroemde kunstschilders,
Namen van ontdekkingsreizigers,
Namen van beroemde uitvinders,
Namen van beroemde bouwmeesters.

Wel namen uit het verleden nemen,en in volgorde van belangrijkheid.
Ik zou zeggen,maak een goede keus.

Succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Actief blijven wordt gestimuleerd,om na niveau 5 per 1000 punten een niveaustijging te maken,als je 2000 of meer punten moet hebben om de volgende stap te halen,gaat de lol er misschien een beetje af!Mensen willen scoren.

Groeten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt militaire rangen aangeven,dan heb je er al 18 tot de hoogste rang.
Maar ja,daar zullen niet alle mensen voorstander van zijn.Echter:een rang is een rang als er een rang voor staat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De stappen naar de volgende rang niet al te groot maken. Zodat mensen inderdaad graag de volgende rang willen behalen.

Alleen het is moeilijk om hierbij niet buitensporig te worden. Zoals bijv. op iedere vraag antwoord geven voor 2 punten ook al heb je niets te zeggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een aanvulling; een incentive zou leuk zijn.
Ok, ik heb niveau X, wat kan ik nu extra of wat krijg ik nu?

Bij een bepaald niveau je eigen vragen pagina oid (die je kunt tunen). Ik noem maar wat...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien is het een idee dat mensen zelf een categorie kunnen kiezen. Bijvoorbeeld: algemeen e.d.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kun je dit iets verder uitleggen?
ik vind het ook wel een leuk idee om naast niveau met eventueel omschrijving ook aan te geven hoeveelste plaats je zit in het punten totaal.