Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik de naam van mijn POP3 en SMTP server?

Ik moet voor de e-mailaccount van mijn GSM de naam van mijn POP3 en SMTP server hebben, maar ik ken hier nameijk NIETS maar dan ook NIETS van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
7.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat hangt af van je provider. Kan je zeggen waar je e-mailadres op eindigt? Bijvoorbeeld @live.nl? Dan kunnen we je verder helpen...

Toegevoegd na 8 minuten:
Voor telenet.be, zie bron: http://www.pop3instellingen.be/pop3instellingen/pop3instellen%20Telenet.php

Succes ermee en als het niet lukt hoor ik het wel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voldoende antwoord op je vraag zo? Is het gelukt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn dat te horen! Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Elise, zou je je vraag willen sluiten nu je het antwoord hebt gevonden? Als je dan het antwoord kiest wat je het meest heeft geholpen dat weten wij wat jou heeft geholpen en kunnen we ervan leren... BVD! Gert

Andere antwoorden (3)

heel vaak is het:

pop.[wat er na de @ in je email staat] of
pop3.[wat er na de @ in je email staat]
smtp.[wat er na de @ in je email staat]

Anders even je helpdesk mailen of op de website kijken van je provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een nieuwe provider? Als het goed is staan dit soort gegevens in de bevestigingsbrief die je van je provider hebt gekregen.
Je kunt de servernamen ook opzoeken op internet. Ze zijn te vinden op de site van de provider of je kunt googlen, bijvoorbeeld op: pop3 en smtp of mailserver.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad:
pop3.jouwmailprovider.nl en zo werkt meestal.

Ik heb zelf een host die me vertelt dat ik pop3.heelveellettertjesencijfertjes.nl moet gebruiken op de sites die ik run, maar als ik gewoon pop3.mijnwebsite.nl gebruik, werkt het ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding