Ik heb een tweede beeldscherm en ik plaats die OP mijn desktop pc zodat die lekker hoog hangt. Kan het kwaad voor die desktop? Het is een tower model.

Het is een kleine tower.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

ik zou het niet aanbevelen, maar onder normale omstandigheden kan het geen kwaad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee hoor, ik neem aan dat het eerste scherm ernaast staat? dus als ik je goed begrijp 1 scherm op je desktop en 1 ernaast - geen probleem (kijk maar eens op kantoren, daar werken de meeste mensen zo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja op een gewoon model wel, maar wat ik heb is een tower model (dus rechtstaande pc, geen platte). En daar staat het scherm op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een platte is een desktop. Zo heet die behuizing. Een tower model desktop pc bestaat dus niet. Dat is net zo iets als een korte lange broek. Dat kan ook niet. Je hebt een midi tower en daar kan je gerust jouw monitor op zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weer wat bijgeleerd
sorry voor de verwarring.
rose
13 jaar geleden
@Loek: " Desktop computers come in a variety of types ranging from large vertical tower cases to small form factor models that can be tucked behind an LCD monitor. "Desktop" can also indicate a horizontally-oriented computer case usually intended to have the display screen placed on top to save space on the desktop. " (van Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Desktop_computer)
rose
13 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/Desktop_computer
een tower model is nooit een desktop pc. Op een desktop kan je makkelijk een monitor kwijt. Op een midi tower kan dat ook, maar dat is een beetje onhandig. Kan verder geen kwaad hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weer wat bijgeleerd
sorry voor de verwarring.
rose
13 jaar geleden
" Desktop computers come in a variety of types ranging from large vertical tower cases to small form factor models that can be tucked behind an LCD monitor. "Desktop" can also indicate a horizontally-oriented computer case usually intended to have the display screen placed on top to save space on the desktop. " (van Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Desktop_computer ) Ook Loek is nooit te oud om te leren...
Je kunt je scherm zetten waar je wilt, je moet alleen rekenig houden met het ventilatierooster, zodat je computer nog wel kan koelen.
jc54
13 jaar geleden
Ja op mijn moeders werk zitten ze alleen zo met die torens maar dan een stuk of 8pc, in jouw omgeving is het handiger als je ze naast elkaar doet