Ik heb een Lexmark printer.type X1180.Kan je die aansluiten op een PC met Windows XP professional?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja dat is mogelijk, als je geen driver hebt kun je hier kijken http://www.printcountry.com/drivers/LEXMARK_X1180_DRIVER_DOWNLOAD.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

XP herkent de printer meteen bij het inpluggen van de usb stekker.

Opgelet: Lexmark printers vind ik niet zo goed, ik opteer voor Epson printers, en zijn even goedkoop, maar dat is een persoonlijke mening!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Lexmark X1180 doet het probleemloos met Windows XP. Alvorens u het apparaat aansluit kunt u het beste de stuurprogramma's installeren. Zie de bron voor een directe link met het stuurprogramma voor Windows XP Professional.

Tijdens de installatie zal wellicht de instructie worden weergegeven om de printer aan te sluiten. Doe dit anders pas na het afsluiten van het installatieprogramma en/of opnieuw opstarten van de computer

Veel succes!