Welke winkel verkoopt RGB Led strips?

Welke winkel die in het weekend open is verkoopt RGB LED strips.

Ik vind veel webshops die dit verkopen maar kan niet een fysieke winkel vinden. Ik heb afgelopen weekend een nieuwe PC gebouwd. Deze heeft een RGB Led aansluiting en wil de kast nu voorzien van wat LED Strips. Ik heb geen zin om er op te wachten, het is nu weekend en dan heb ik wat te doen ;)

Maar het probleem is dus dat ik geen idee heb in welke "echte" winkel dit wordt verkocht.

Ik woon in Delft, dus een winkel in Groningen helpt me niet echt verder. Maar omgeving Delft, Den Haag of Zoetermeer zou nice zijn.

Nog wat extra specifieke informatie: Het gaat om een standaard 12V 5050 LED strips.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
1.3K
TurfGraver
6 jaar geleden
Kijk eens bij de Praxis.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Goede tip. Ik heb er hier een gehaald en aangesloten, werkte prima! Precies wat ik zocht.

Antwoorden (2)

De Ikea heeft mooie ledstrips die je in allerlei kleuren kunt doen.
Ik meende iets van 25 euro voor een set.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Volgens mij hebben die een eigen protocol hiervoor, om dit om te hacken is me iets teveel werk ;)
Ritsuka
6 jaar geleden
Ik las in je vraag nergens dat je de strips wilde hacken
Je zou eens kunnen kijken bij computerwinkels die ook aan modding doen zoals Highflow (Rotterdam) of Alternate (Ridderkerk).