Krijg ik als ik bij Bart Smit Fallout 4 koopt krijg ik dan Steam key?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

Ja als het goed is wel:

https://steamcommunity.com/app/377160/discussions/0/496881121379837894/

The case includes a Steam key

Er zit een steamkey in het doosje
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je bij een winkel Fallout 4 koopt, dan krijg je het doosjes met de dvd, en daarbij een serienummer (vaak op het boekje in het doosje).
Je kunt bij Steam gewoon een spel toevoegen. Als je op je games tabblad staat, staat linksonderin (als ik het mij goed herinner) de optie 'add code' of 'add serial number'.
Daar voer je het serienummer in van het doosje, en Steam herkend het dan als het juiste spel en voegt het toe aan je account.
Daarna kun je het gewoon downloaden en spelen, heb je de dvd niet eens nodig.

Toegevoegd na 47 seconden:
Dit werkt uiteraard alleen bij spellen die ook in de Steam Store te koop zijn. Anders kun je alleen een snelkoppeling naar het spel in je gameslijst laten zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je krijgt dus geen specifieke Steam key, maar je kunt de reguliere installatie key gebruiken om het spel toe te voegen aan je Steam account.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De laatste keer dat ik een spel via een DVD installeerde (gewonnen met een prijsvraag), zat de steamcode in het hoesje naast de DVD. Ik heb de DVD laten zitten en de steamcode gebruikt. Daarmee zeg ik niet dat dat bij elk spel zo is, maar ik kreeg wel een specifieke steamkey.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus kan ik gewoon gebruiken op Steam http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_fallout-4-pc-1391164.html?channable=e7630.MTM5MTE2NA&rbtc=%7C%7C%7C%7Cp%7C%7C&gclid=CjwKEAiAm8nCBRD7xLj-2aWFyz8SJAAQNalaZrJ_ibSgoB0AcTR7NDEHIeCqsZam_SvZwGbwvx2g_BoCrbfw_wcB&gclsrc=aw.ds