Is het mogelijk een R9 380 met een G3220 CPU te combineren?

Stel dat je gebruikt maakt van een Asrock B85M Pro3, hier een Intel G3220 CPU in stopt en er vervolgens een Radeon R9 380 (2GB om specifiek te zijn) in stopt, zou dit dan werken. Dan wel met een sterk genoege voeding, uiteraard.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja het kan, of je het wilt is een 2e. ik zou voor minimaal een i3 gaan als je wilt gamen. En het liefst een i5.