Presenteren: met een beamer/pc of breedbeeld tv?

Voor een zaaltje met 30-50 personen. Als ondersteuning met max. 10 foto's danwel korte filmpjes van 2 minuten in een presentatie van 2 keer 50 minuten. Een beamer/pc/scherm vind ik wat gesleep, daarom de alles-in-1 breedbeeld mss een goeie oplossing. Ervaringen zeer welkom, met dank.

Weet jij het antwoord?

/2500

Een breedbeeld tv kan, ik heb dit zelf ook geprobeerd. Het grote probleem van de breedbeeld tv is dat het van grote afstand misschien niet al te makkelijk is. Doe je de presentatie thuis in je woonkamer met een afstand van onder de 8meter zou dit moeten lukken. Maar als het groter wordt zou ik de beamer proberen, dit zal het zelfde effect hebben op een wit doek als op de breedbeeld tv, maar veel duidelijker vanwege de grote. Het zal misschien wel moeilijk worden om de breedbeeld tv mee te nemen naar waar u de presentatie gaat houden. TIP: -Zorg dat de beamer niet te oud is, waardoor er krassen en kleine vlekken in het beeld komen. -Als je de breedbeeld tv gebruikt zorg dat de mensen dicht op elkaar zitten zodat de afstand niet te klein wordt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100