Hoeveel watt heeft deze pc nodig die ik ga bouwen?

Hoeveel watt heeft deze pc nodig die ik ga bouwen? AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed, MSI A78M-E45, WD Blue WD10EZEX, 1TB, Cooler Master K380, MSI Radeon R7 260X 2GD5 OC?

Toegevoegd na 1 minuut:
Is deze goed genoeg of moet het meer hebben? Corsair Builder CX430 Bronze

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Coolermaster 430 Bronze edition
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of Deze http://mycom.nl/componenten/voedingen/9620/corsair-builder-cx-430w-80plus-bronze

Het beste antwoord

Beetje gemiddeld 450 watt, 430W is ook al meer dan genoeg.
de videokaart zal nooit alle aangeboden Watt's gebruiken.
en de rest van het systeem zal niet vaak/nooit 'full blast' hoeven te werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok, bedankt! Dit word mijn eerste pc! :D Dus die Corsair Builder CX430 Bronze is goed genoeg?