Hoe doe ik de helderheid weer op 100%?

Ik heb mijn HP Pavilion P045-ND laptop's helderheidsinstellingen op de allerlaagste stand gezet, nu zie ik mijn muis niet meer. Hoe kan ik hetscherm weer helderder maken met de toetsenbord? Ik heb Windows 8

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan op het toetsenbord met f5 en f6 icm met de fn toets linksonder. Althans op mijn toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zonnebrilletje afzetten. Meestal zit je muis in 1 van je handen.

Antwoorden (2)

Normaal gezien control + pijltje naar rechts (-->)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op jouw toetsenbord is dat 'fn' + rechter pijltoets een aantal keer indrukken.

Linker pijltoets is helderheid weer omlaag.