Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Levert een externe HD zonder aparte voeding problemen op bij koppeling aan een mediaplayer??

IK moet een nieuwe HD kopen omdat oude kapot is, en wil weten welke ik het beste kan aanschaffen. Een aantal HD's zijn zonder aparte voeding en die zijn over het algemeen goedkoper.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
684
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik heb er nooit problemen mee ondervonden. Ik heb ook een media centre. HDD met adapter. HDD zonder adapter en USB sticks werkt allemaal zonder problemen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die HD moet ergens zijn energie vandaan halen. Als er geen aparte voeding bij zit, dan moet dat dus via de usb-aansluiting en dus via de mediaplayer. Als je mediaplayer daar niet op gebouwd is (oude type-1 usb aansluiting) dan zul je een HD met aparte voeding moeten nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
USB 2.0 wil ook niet altijd werken. Er moet dan wel meer dan 1A op de USB poort staan anders word de HDD heel traag

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding