Kan mijn processor de game Sims4 aan ?

Hallo, ik zou graag een game willen kopen/bestellen (Sims 4). Maar voor ik dat doe, wou ik me even informeren.

Bij systeemvereisten staat een hele lijst van dingen aan wie je computer moet voldoen. Nu staat er: processor 1.8GHz Intel care 2 duo, maar mjin computer heeft een processor van 1.4GHz. Wat gebeurt er als ik toch het spel koop & probeer te installeren ? Gaat de game kunnen worden geïnstaleerd, gaat mijn pc trager lopen, gebeurt er niets, ... ?

Zijn er eventueel oplossingen ? (bv. nieuwe processor kopen of een nieuwe computer kopen ?) Ik zou misschien in de toekomst toch wel eens een nieuwe computer aanschaffen, ik denk aan een iMac of Macbook, om eens wat meer games te kunnen spelen e.d.

Ik weet niet zo veel van processors e.d. ...

mvg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

De volgende dingen kunnen gebeuren.
-Het spel start gewoon maar draait sloom
-Het spel doet het gewoon (1.4Ghz is de andere 1.4Ghz processsor namelijk niet)
- Het lukt niet om te installeren

Afhankelijk van hoe oud je PC is kan je vaak beter een nieuwe kopen, Let op dat veel games niet uitkomen op mac (hoeveel dat wel toeneemt).

ALs je naar de site www.canyourunit.com gaat kan je de game aanklikken en dan krijg je een ruwe schattig of het werkt of niet.

ALs je hier de specifiecaties van je pc neerzet(type nummer en merk is ook voldoende, dan kunnen we antwoorden met een ja of nee :) )