Waar op de wereld staan mijn dropbox- en google drive files?

Waar staan de fysieke dragers waarin mijn bestanden zitten? Of: hoe kan ik daarachter komen?

9 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Leuk verwoord en juist. Ik zou je er een + voor willen geven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neem maar aan dat ze ergens op een server in de verenigde staten staan. Dus ook met de amerikaanse wet er van op toepassing. Geen geruststellende gedachte, gezien de patriot act.

Het beste antwoord

De dropbox datacenters staan verspreid over de United States. Op welke server jouw data staat kun je niet zien.
paulus811