Is dit een goede game pc voor bf4?

ik heb een gaming pc samengesteld maar ik vraag me af of hij bf4 op hoge settings kan runnen. Dit is mijn pc:

Case: Cooler Master K-380 Advanced 3.0
Voeding: 600 Watt Cooler Master
Processor: Intel® Core™ i5 4460 3.2 Ghz
Standaard koeling
Moederbord: MSI H81M-E34
7.1 Geluidskaart
Geheugen: Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3-1866
1000 GB Sata III Harde schrijf
DVD Brander
videokaart: AMD Radeon R9 270X 2GB
TP-Link 300MB Wifi kaart
Windows 7 Home Premium 64bit

heb je nog suggesties dan zou ik dat graag willen weten,
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voeding is iets aan de zware kant(mooi voor als je ooit mocht upgraden), het verschil met normaal 1600mhz RAM zal je amper merken, Ik mis een SSD, online gamen zou ik met een UTP-kabel doen, niet met Wi-Fi, behalve als het echt niet anders kan. Maar de echte rare keuze is het moederbord. Waarom micro-ATX ipv gewoon ATX? In een grote kast??
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
aah dankje wel voor je reactie, ga ik gelijk mijn moederbord wijzigen naar een msi b85-g34 gaming. helaas kan ik niet met een kabel overweg, dan was draadloos toch de beste keus. voor de rest kan ik zonder problemen bf4 op hoge settings spelen?

Antwoorden (2)

Het zou goed mogelijk zijn, alles wat je hebt is wel minimaal voor high. Ik denk dat je soms misschien wat fps drops krijgt op multiplayer omdat je via WiFi speelt, ethernet kabel is altijd beter, maar Wifi is handiger.

Verder nog heel veel plezier met gamen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke thx voor je reactie jullie hebben me geholpen. ga ik nu mijn computer bestellen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ethernet kabel of wifi ? Dat maakt niet uit .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jawel, over het algemeen is Ethernet kabel sneller. Want op je wifi kunnen altijd andere apparaten verboden zijn, waardoor het kan laggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maakt zeker uit, wifi-verbinding kan te leiden hebben onder al het denkbare (afstand, storing, objecten, andere apparaten op dezelfde frequentie, luchtvochtigheid) en een slechte wifi-verbinding zorgt ook voor een catastrofale daling in bandbreedte bij de apparaten die wel het geluk hebben een goede verbinding te hebben. En dan te bedenken dat je met wifi dus nooit de snelheid zal halen als via utp...
450 Watt is meer dan voldoende voor deze configuratie. Standaard koeling vind ik niet meer van deze tijd, zowel voor cpu/apu maar ook zeker niet meer voor in de case (die de andere cpu/apukoeling moet kunnen compenseren om ook de rest van het mobo te koelen).

Geheugen gewoon standaard houden: 1600 MHz. Meer geheugen is namelijk zinvoller dan sneller geheugen.

Jezelf ervan verzekeren dat je met die 1000 GB schijf gaat toekomen. Welke trouwens?

Verder wifi inderdaad achterwege laten en kabeltje doortrekken, geen storingen en zorgeloos van je netwerkverbinding genieten.