Hoe kan ik goedkoop cd's branden? (zie uitleg)

Ik heb een groot aantal bijbelstudies legaal gedownload. Deze duren ongeveer 30 minuten per aflevering. Heel graag wil ik deze studies op cd branden maar volgens mij kan ik maar 3 afleveringen op één cd zetten en ik heb behoorlijk wat. Is er een manier waarop ik dit goedkoop(er) kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Je zou ze op DVD kunnen branden. Daar kan je 4,7 Gb aan bestanden kwijt, tegen 700 Mb op een CD-rom. Vlug uitgeteld is dat 6,5 keer zo veel.
jc54
9 jaar geleden
PoppeSchuitema
9 jaar geleden
Zijn het audio bestanden? dan moet je ze op die dvd's ook als audiobestanden branden maar waarom maak je er geen MP3 bestanden van? dan kun je waarschijnlijk veel meer fragmenten op 1 schijf kwijt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan zou je ongeveer 75 afleveringen op een cd'tje moeten kunnen branden
Als je gewoon als mp3 op een cd zet kan je er heel veel op zetten .

MOet je cd speller alleen ook mp3's kunnen afspelen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even rekenen:

700 MB = 734003200 byte = 5872025,6 kbits.

Tegen pakweg 360 kbps (wat in feite al veel te veel is voor dat soort mp3-bestanden) zit je dus aan 16311 seconden of 271 min of 9 afleveringen per cd.

Kortom: gewoon als mp3-disc branden.