Computer geeft soms slecht beeld. Waar ligt dit aan?

Sinds 2 dagen heb ik het probleem dat mijn computer soms een resolutie heeft van iets van 640 bij 380, of iets dergelijks. Na 1 keer opstarten was dit eerst verholpen, maar nu moet ik al 2 x opnieuw opstarten.

Op onboard videokaart geeft het zelfde probleem.
Drivers zijn correct geïnstalleerd.

Ik twijvel tussen mijn moederbord en Windows

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1K

Het beste antwoord

Eeb hdmi kabel die kapot is zal geen lagere resolutie doorlaten. Het is een digitale verbinding dus als er wat kapot is kan er geen data meer doorheen.
Ik gok ook dat het aan verouderde drivers of videokaart ligt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik zou even langs de winkel gaan voor een nieuwe HDMI Kabel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De ene kabel is VGA, de ander DVI. Beide werken niet. :(
misschien heb je iets aan de instellingen veranderd of heeft je videokaart een update nodig of is hij aan vervanging toe