Wat moet ik naast de computer er nog bij kopen?

Ik wil graag deze game computer kopen: http://gamepc.nl/game-pc-budget
Maar ik weet niet zeker wat ik er allemaal bij moet kopen.

Dingen die ik al bedacht had:
Monitor
Speakers
Toetsenbord
Windows?
Wifi aansluiting?
Muis
Office pakket

Wat moet ik er nog meer bij kopen, en moet ik ook windows en een wifi aansluiting kopen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja en ik weet ook niet zeker of je nog draden er bij moet kopen. Ik wil geen kabel internet maar gewoon wifi.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je kijkt naar de specs zou ik voor de volgende dingen nog kiezen:
- voor 39 euro heb je een fluisterstille koeling. Hoe stiller, hoe fijner, dus dat zou ik persoonlijk doen
- Voor 10 euro meer heb je 1000 Gb ipv 500 Gb.
- Voor 20 euro meer heb je wifi

Dan de randapparatuur:
- monitor, kan je direct erbij kopen, kan je ook los doen (hier 109 euro om te starten)
- Windows, zou ik er wel opzetten. Ik zou kiezen voor Windows 7 (99 euro als je het op die site koopt, of zelf doen, dan kan het goedkoper ;-) )
- muis, toetsenbord is absoluut nodig. Kan je ook meteen kopen, samen met een headset. Zelf ben ik Logitech aanhanger dus ik zou ze los kopen. (Razer is ook erg goed, maar ik vind het te duur).
- Office, kan je kopen, maar je kan ook het gratis Open Office downloaden. Dan kan je in ieder geval aan de slag en zeker voor de simpele en standaard dingen, werkt dat minstens net zo goed als Microsoft Office.

Eventueel zou je nog een printer kunnen doen en een USB stick voor het overzetten (of meenemen) van data. Een printer is wat duurder, maar een stickje heb je zo voor 10 euro een acceptabele grootte.

Toegevoegd na 48 seconden:
Oh ja, speakers, daar zou ik ook eens kijken bij Logitech. Zelf had ik de computer op de stereo aangesloten. Dan klinkt het altijd beter :D
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Ik zou ook nog een DVD-drive aanschaffen. Minimaal een lezer, maar bij voorkeur een lees/schrijf-unit. Windows is vaak al voorgeinstalleerd. Dat zal Windows8 zijn. Ik zou in dat geval niet ook nog windows7 kopen. Het gratis Open Office is inderdaad zeer goed. Je kan zonder MS-Office !
http://www.openoffice.org/nl/downloaden.html Vaak heb je ook nog een stekkerblok nodig. Er zijn handige (slimme) versies die kijken of je computer aan staat. Zodra deze uit gaat schakelen ook de overige contacten uit.
B.v. deze http://www.bespaarbazaar.nl/luxe-master-slave-stekkerdoos-p-1919.html Als je weinig print en weinig om kleur geeft, koop dan een zwart-wit laserprintertje. Daarvan droogt de (dure) inkt niet uit, zoals bij een inktjet.
Thecis
9 jaar geleden
Bij deze configuratie (zie het linkje wat in de vraag staat en dan de optie "Zelf samenstellen"), staat dan er al een DVD-schrijver in zit.
Windows was niet voor geinstalleerd, maar zit er als optie op (vandaar mijn voorkeur voor Win7). Stekkerblok had ik inderdaad niet aan gedacht.
En wat betreft de printer, prima aanvulling.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Ik had de link inderdaad niet nagekeken. Mijn reaktie was ook aanvullend bedoeld, zeker niet als kritiek !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor uw hulp!