Mijn laptop leest het schijfje van Cycling Manager 2014 niet en die van 2013 wel. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Hallo,
Is de schijf misschien beschadigt ? probeer is met zilverpoets en koperpoets.
Of is de game veel te zwaar voor je laptop/pc (niet de minimum systeem vereisten)
Als het echt kapot is dan kan een disc repair bij Game Mania aanschaffen.
in België gaat het weet het niet over nederland.

de links bevatten: systeemvereisten Cycling Manager 2014 en pagina van de disc repair Game Mania
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wanneer het spel te zwaar voor de laptop zou zijn, zou hij het schijfje met CM14 gewoon moeten lezen. Tenminste, dat is hoe ik de vraag lees. De grootste kans is dat het schijfje te veel beschadigd is.