Welke agp 8x kan H.264 decoding op 720p aan?

En is dit mogelijk met Windows 7? Ik wil graag een Steam Streaming computertje maken. En volgens hen moet je hardware accelerated H.264 decoding kunnen doen. De rest voldoet aan de eisen...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Het beste antwoord

Er wordt op meerdere forums gesproken van HD op een AGP kaartje, de rest van het systeem blijkt toch een rol te spelen en de vraag blijft dan of alles wat je selecteert ook echt hardware te transcoderen valt?.....

De AGP kaartjes die je nu koopt zijn vaak de wat snellere kaarten, deze moeten redelijk wat HD afgespeeld krijgen ook h.264, lees wel veel klachten over HD op You Tube.

Als je nog meer vragen hebt laat het even weten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou een Sapphire HD 2600 pro sterk genoeg zijn om via steam games te streamen?
Op de site van fabrikant staat dat het hardware accelerated h.264 decoding aan kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou volgens steam zelf is een Quad Core processor een aanrader (eigenlijk minimale eis) maar jouw Athlon is een single core..... Ik zou er niet aan beginnen om irritatie te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=3629-RIAV-1617#improvement