Hoe kan ik Onenote verwijderen?

Ik heb Office 2007 met alles erop en eraan. Alleen sinds ik iets heb gedaan, start OneNote elke keer op ik de computer aanzet. Hoe kan ik er voor zorgen dat dat niet meer gebeurt of hoe kan ik OneNote verwijderen?

Toegevoegd na 27 minuten:
???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
7.2K

Het beste antwoord

Als je de setup van office start kan je onenote 'uitklikken'. Echter heb ik zelf al enkele ervaringen met instabiele office-installaties wanneer er iets aan de standaard setup wordt verwijderd.

Als je het enkel maar vervelend vind dat onenote telkens mee opstart kan je dat op diverse manieren ongedaan maken. De makkelijkste is om deze weg te gooien uit de map opstarten.

Controleer voor alle zekerheid ook de opstartlijst in msconfig. Indien nodig vink je onenote daar ook uit.

Onenote zal dan niet meer mee opstarten met windows.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij gaat dat niet. Dan moet je eerst het hele office pakket verwijderen en opnieuw installeren. Voordat je op installeren klikt kun je de optie, aangepast installatie aanklikken. Hierin kun je aangeven welke programma-onderdelen je wilt installeren, Word, Excel.