wat is de beste grafische kaart die in een clevo w860cu laptop kan?

natuurlijk ben ik wel enigsinds handig dus het aanpassen van een koelpaneeltje is niet zo een probleem. het gaat meer erom of de bios etc. compatibel met elkaar is. en verder waar kan ik deze kaart kopen? ik kwam zelf uit op een radeon HD 6990 of een radeon HD 7970 maar ben over beiden niet zeker of het werkt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ik heb een beetje gezocht en kwam op een aantal websites uit, die grafische kaarten voor laptops beschreven. Een heel goede is bijvoorbeeld de NVIDIA GeForce GTX 480M.
Maar om op je eigenlijke vraag terug te komen: waarom bel je niet bij de fabrikant van de laptop en vraagt daar om advies?
Het is echter de vraag of je nieuwe grafische kaart kunt inbouwen. Je laptop is uit 2010 of vroeger. Maar dat zul je zelf ook wel al weten.
Trouwens, ik zou graag willen weten wanneer het je lukt. Ik heb een Asus G51J met een Geforce GTX 260M Cuda 1gb grafische kaart. Die van jou presteert beter dan die van mij en om leuke spellen in 3D af te spelen, is mijn laptop niet echt geschikt, alhoewel het als "spelcomputer" werd verkocht.
Ik gebruik hem dan ook primair om speelfilms in 3D te bekijken - hetzij via een beamer of op de laptop zelf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
(Na nog wat zoeken)
Een 6970

http://www.mxm-upgrade.com/W870.html (volgens de tabel zelfde als de 860)
http://www.mxm-upgrade.com/Table_3.html

Een 7970 werkt niet probleemloos.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.ebay.nl/itm/Alienware-AMD-6970M-2GB-DDR5-Clevo-Alienware-MXM3-0B-Grafik-Karte-/181389797748?pt=DE_Elektronik_Computer_Computer_Graphikkarten&hash=item2a3baca974&_uhb=1