Is een GTX 650 een veel te grote overkill voor mijn Core 2 duo 6300?

ik vraag me af wat er zou gebeuren als je een GTX 650 in een moederbord (ASUS P5VD2-MX) met core 2 duo plaatst...

Toegevoegd na 35 seconden:
Graag bron toevoegen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik denk dat je CPU het net nog bij zou kunnen houden, maar je moederbord wordt echt een bottleneck. Je enige fatsoenlijke PCIe slot is een PCI-e x16. Tijd voor een upgradesetje dus.