is dit een goede game pc en zijn de onderdelen vernieuwbaar?

Ik wil graag deze computer kopen maar kan ik de onderdelen zoals bv de processor vernieuwen zodat de computer up to date blijft? En kan deze pc games zoals battlefield 4 op max resolutie afspelen? Het gaat om de pc van 1000 euro.

http://www.dell.com/nl/p/alienware-x51-r2/fs

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nooit een alienware kopen als je voor prijs/kwaliteit gaat. Gewoon zelf samenstellen of laten stellen bij een internetshop of PC-boer. Scheelt de helft in geld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan de pc op mn zaak zetten waardoor het goedkoper word zelf samenstellen is hierdoor niet handig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je zelf samenstelt wordt het nog goedkoper. Als je zelf samenstelt kan je veel meer rekening houden met eventuele upgrades. De kast die je wil kopen is enorm klein en daardoor lastig een grote GPU te plaatsen of even 2 HDD's inbouwen.

Het beste antwoord

Deze pc kan heel goed games draaien als battlefield 4. De viedeokaart is goedbetaalde doen. Alleen zou ik met een budget van 1000 euro me echt laten voorlichten door een goede computerwinkel. En dan niet een elektronikazaak maar een expert op pc gebied. Zij kunnen met je spreken over waar je wel en waar je niet op kunt bezuinigen. Deze del computer kun je steeds upgraden, hou wel de voeding (waar de stroom binnen komt) in de gaten die kan in de toekomst voor je videokaart te licht zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is geen slechte pc. Maar als je er zelf een bouwt ben je veel goedkoper uit. Kijk eens op alternate.nl Als je een game pc gaat samenstellen zou ik wel minimaal een Gt GeForce 660 2gb pakken. En een AMD FX-8320 processor pakken. En een voeding van 600 watt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hallo,

ik sluit me aan bij cookiedude. zelfbouwen is veel handiger ik heb dit een goede maand geleden nog gedaan ik heb dit systeem gekockt: http://nl.hardware.info/wensenlijst/549508/arrie/dit-word-hem
hij draaid battlefield 4 als een zonnetje op ultra settings

Toegevoegd na 1 minuut:
onderdelen vervangen is niet altijd mogelijk de videokaart wel maar als er een nieuwe processor uitkomt en die heeft een andere socket is het niet mogenlijk. dan zul je ook een nieuw mobo moeten kopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hoeft voor een game pc niet meteen de Gt GeForce 770. De 660 is ook goed en kun je ook BF4 runnen miss niet op ultra maar kom je een stuk voordeliger uit.
Helaas staat er op de site van Dell niet welk moederbord ze gebruiken en welke voeding erin zit. Dit zijn de twee belangrijkste factoren voor een toekomstige upgrade. Verder ben ik het met de heren eens dat zelf een systeem samen stellen goedkoper is en beter. En iedereen kan het. Kijk maar op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=MDxT8bSR3co