Mijn canon HV30 videocamera wordt door Windows 8 via USB niet herkend. Is er een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

U zal voor deze camera eerst de juiste drivers moeten instaleren voordat deze wordt herkent.
Ik heb geen Windows 8 driver kunnen vinden, maar vaak is een windows7 of vista driver voldoende.

Hier een lijst met mogelijke drivers.
Wel even erom denken welke u download ( 32 of 64 bits ).
http://canon.driversdown.com/Canon-driver-list/s_649_1.shtml