de accu van mijn laptop laadt niet op, maar op het scherm staat er (aan netstroom, accu WORDT opgeladen), weet iemand wat het probleem is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Dit probleem had ik ook met mijn laptop de accu was toen versleten, nieuwe gekocht & toen deed hij het weer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het probleem is dat jou accu overleden is. Accu's hebben niet het eeuwige leven en op een bepaald moment houden ze de lading niet meer vast. Soms wil het wel helpen om de accu te flashes. De plus met de min verbinden, wel gedurende korte tijd. Denk aan bv 5 seconden. Herhaal dit een paar keer en kijk dan of de accu nog een beetje wil gaan werken, zoniet dan is het eerste antwoord de oplossing. Succes!