Wat betekend het wanneer mijn computer deze foutmelding geeft: Fout op de EGA-kaart ?

Mijn computer geeft geen beeld meer en maakt bij het opstarten een lange en daarna 3 snelle korte beepjes. Ik heb het opgezocht en ik kreeg deze foutmelding: Fout op de EGA-kaart

Wat betekend het? Is er iets defect?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een Ega-kaart is een oude benaming voor videokaart. Betekent schrijf je hier met een t. Het betekent, vergelijk het loopt.

Het beste antwoord

De piepjes geven aan dat er een hardware fout zit in je computer; in dit geval waarschijnlijk je videokaart. Op de website van je moederbord staat precies beschreven wat de piepjes betekenen en eventueel wat een mogelijk oplossing kan zijn.
Even een andere computer opzoeken dus ...
suc6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, het is gelukt.