Waarom valt mijn PC monitor weg tijdens/na het opstarten?

Zoals de titel zegt valt mijn monitor uit tijdens het opstarten. Het blijft aan tot dat hij bij het inlogscherm van windows komt en daarna valt die weg. Opvallend is dat zodra ik het aan/uit-knopje van mijn monitor indruk het scherm weer 2 secondes doet en daarna weer wegvalt.

Monitor-type: HP 2159v

Mijn vraag is dus hoe kan ik dit probleem oplossen?

Toegevoegd na 7 minuten:
Besturingssysteem: Windows Vista

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je kan proberen om de monitor op een andere pc aan te sluiten en kijken of er precies hetzelfde gebeurt. Beter is misschien een andere monitor op je pc aan te sluiten. Als je dan hetzelfde probleem krijgt ligt het waarschijnlijk aan de videokaart.