Kan deze game pc games zoals BF3 op ultra?

Ik wil een leuke game pc kopen en ik vroeg me af of hij games zoals bf3/bf4 crisis 3, far cri 3, skyrim, assassins creed 3/4 op ultra kan spelen (1920x1080) dit zijn de specs:
-Processor: AMD FX 4300 4x3.8Ghz
-Moeder bord: MSI 760GM-P23
-Grafische kaart: Nvidia Geforce GTX650 TI Boost 2GB
-Ram: 8GB Gskill ram 1333Mhz

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Met een Nvidia GTX650 Ti kun je Battlefield 3 spelen, maar of het prettig speelt is de vraag. Op 1920x1080 met alle settings op ultra zul je circa 30 frames per seconde halen. Een betere keus is een GTX 670 of GTX 680, maar dit zal ook een stuk meer kosten. Door de graphics wat terug te schroeven haal je toch zeer acceptabele framerates.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt dan Nvidia Geforce. Dat betekent dat je veel games kan spelen. Ik heb vooral voor een Nvidia Geforce laptop gekozen om Minecraft en Teeworlds te spelen. Ik raad je deze spelen aan. Minecraft is 20 euro en Teeworlds is gratis.

Groetjes Jasper
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het merk zegt niets, er zijn hele goede en hele slechte Nvidia-kaarten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.nvidia.com/page/geforce256.html Probeer daar maar eens mee te gamen....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Merk zegt helemaal niks inderdaad. Ik weet dat dit advies vriendelijk bedoeld is maar hier heeft niemand wat aan. Adviseer alleen op onderwerpen waar jij daadwerkelijk verstand van hebt.
Het antwoord op je vraag is nee. Je zult het niet op Ultra kunnen draaien, vooral omdat je games noemt (BF3/BF4/Crysis) die qua "grafische geliktheid" de lat zo hoog mogelijk leggen. Dit betekend dat wanneer BF4 uitkomt de Ultra Settings voor de snelste systemen is bedoeld. De hardware die je noemt is voor dit moment al midden segment. BF3 draait prima samen met de games die er al een jaar of 2 zijn, maar nieuwere games op Ultra ben je toch wat zwaarders voor nodig. Onder andere sneller geheugen (1600/1866 MHz), betere videokaart(GTX680) en een andere CPU (Intel i5/i7).

Toegevoegd na 59 seconden:
En jasper, Battlefield en Crysis zijn toch wel wat andere soep als Minecraft e.d...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kishkumen, ff een vraagje hé?
Hoeveel beter is de 8GB 1600Mhz in vergelijking met een 16GB 1333Mhz? Is het de prijs waard?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16GB zal geen sterveling gebruiken. 8GB voltrekken is al wat. Veel games komen niet eens in de buurt.
Als je je videokaart gaat opschroeven om ultra te kunnen, moet je ongeveer alles wel iets opschroeven, de ram naar 1600mhz of zelfs naar 16 en dan ook nog de processor... Dus met het geld dat je nu uitgeeft, zal ik gewoon de games niet helemaal uit-maxen, en anders toch maar meer betalen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ultra, maar ik zal toch wel een beter kaart kopen dan, anders zit je tussen ongeveer 25-35 fps