Ben het wachtwoord van m'n micro sd kaart vergeten! Hoe kan ik alles wat er op staat terug krijgen?

Had die geheugenkaart in m'n nokia 6234 zitten maar die is kapot.Wou geheugenkaart in m'n nieuwe gsm gebruiken maar die vraagt het wachtwoord en dat weet ik niet meer.Er staan foto's en berichten op die ik echt moet terug hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
3K

Antwoorden (1)

Oplossing:

1.Insert card into your phone but don’t access it through phone.
2.Run FExplorer and Open the path C:\system.
3.You will find a file called mmcstore ,rename the file mmcstore.txt
4.Copy that file(mmcstore.txt) to your pc and open that file in notepad.
5.You will find your password in that file.