Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een toetsenbord van een laptop vervangen door een andere kleur toetsenbord?

Zonder garantie e.d. te verliezen, en zoja, waar kun je zo'n ding kopen?
Ik heb een ACER ASPIRE V3-571G-73638G75MAII, maar ik vind de lichtgrijze kleur van het toetsenbord foeilelijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
922

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dat kan, door een aanpassing voor slechtzienden op je laptop toetsenbord aan te brengen, gewoon een sticker erover plakken en je toetsen zien er totaal anders uit, dit beperkt je ook niet in de garantie. De stickers plakken heel goed en slijten bijna niet, ook niet bij veelvuldig gebruik.

Toegevoegd na 8 uur:
Vervangen gaat helaas niet bij een laptop toetsenbord, daarom deze oplossing voor je neergezet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vervangen gaat wel bij een laptop, maar niet door een toetsenbord van een andere kleur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zijn niet zozeer de toetsen die ik vervelend vind, maar de lichte achtergrond erachter. Het zijn zwarte toetsen op lichtgrijs, en naast dat ik dat lichtgrijs echt foeilelijk vind, zie je tussen de toetsen van die zwarte stippen dansen, wat echt verschrikkelijk irritant is. Maar ik kan dus niet dát onderdeel vervangen achter de toetsen. Waar de toetsen opzitten zegmaar. Bij deze laptop zeg maar het lichtgrijze?
http://www.laptopshop.nl/product-gallery/239117/category-45702-laptops/196356
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vermoedt van niet, maar vraag het eens na bij de fabrikant. Een andere oplossing is, dat je blind leert typen, dan heb je hier ook geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is wel te vervangen, maar niet door iets met een andere kleur. Wat je ook kan proberen, is om het te verven. Dan verlies je waarschijnlijk geen garantie.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding