Waarom is een Alienware computer zo duur vergeleken met andere computers?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Omdat je net als bij Apple, vrij veel betaald voor het merk. Alienware maakt op zich zeer goede PCs, dus is het feit dat je een Alienware hebt voor sommige mensen wel wat waard. Verder besteed Alienware veel geld aan het decoreren van je PC, met onder andere allemaal lampen. Kortom, Alienwares zien er heel cool uit, en de naam klinkt stoer, en ze hebben een goede reputatie, dus gaat de prijs omhoog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zien er inderdaad cool uit.
Bedankt voor het snelle antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb inderdaad ook vaak negatieve verhalen gehoord over Alienware, te duur en geen goede kwaliteit - prijs verhouding.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar TOCH zijn alienware computers polulair genoeg om ze zo duur te maken ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alienware had op zich eerst wel een vrij goede reputatie. Want op zich zijn het gewoon goede PCs, ze zijn alleen duur. Tegenwoordig is iemand met een Alienware eerder stom dan stoer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
valt mee, het is net als bij een camera, het aantal megapixel zegt niks over de kwaliteit van de foto. Op dezelfde manier zorgen zij voor schijnbaar zeer hoge kwaliteit. Ik zeg natuurlijk niet dat ze geen goede kwaliteit leveren, maar een SSD schijf voor je C: partitie zul je bijvoorbeeld niet in een Alienware aantreffen, wat wel enorme invloed heeft op je snelheid.