Hoe kom ik van mijn laptop crashes af?

Ik heb de Acer Aspire V3 sinds oktober vorig jaar, en sinds begin 2013 crashte hij af en toe (ik weet niet zeker of het een crash is, maar ik leg het zo verder uit) . Dit werd steeds meer, en nu gebeurt het meerdere malen per week.

Het gebeurt vooral als ik op youtube zit, soms als ik LoL speel.
Met crash bedoel ik dus: dat mijn scherm helemaal zwart wordt (wel aan) met een paarse streep links tegen de rand. Het geluid stopt meteen en ik kan niks anders doen dan hem geforceerd afsluiten met de powerknop.

specificaties van laptop:
NVIDIA GeForce GT 630M
17,3"scherm
6GB intern geheugen
500GB flash geheugen
3.1 ghz i5 core processor
Kan iemand me hiermee helpen?
(ik heb al geprobeert een crashrapport te laten maken, maar dat doet hij niet)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk heb je een probleem met je grafische kaart.