mijn laptop loopt tijdens het typen vast, kan iemand mij helpen?

ook tijdens het typen van dit gebeurd het. nadat ik een aantal woorden typ stopt opeens het typen. ik moet de webpagina of programma weer aandrukken voordat ik weer verder kan. Ik weet niet hoe je dit precies zegt maar ik denk denk dat een plaatje misschien helpt. je ziet dus bij elke programma dat het wazig wordt, alsof je ergens op iets anders zit.
Ik heb een HP pavillion G7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Het zou kunnen liggen aan dat je laptop 'vol' zit. Je kunt hier een opschoonprogramma voor downloaden (ccleaner) Dit heb ik zelf ook en dit maakt je laptop sneller.
Wat ik ook wel eens gehad heb is dat hij de hele tijd vast liep omdat mijn ventilator vol met stof zat. Hij raakte dan oververhit en liep vast. Je zou dit kunnen laten controleren bij een computerszaak. Bij mij hebben ze hem dan schoongemaakt en hij loopt niet meer vast.
Maar ik zou eerst CCleaner even downloaden en je gegevens opschonen.
Succes ermee!
Ps. De gratis versie is goed genoeg! :)