Weet iemand wat deze BSOD in houd?

Ik weet dat deze vraag al eens gesteld is...door mij.
Maar dit gaat om een andere BSOD.

Het gaat wel om dezelfde computer als de vorige vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/hardware/bsod-houd.418671

Ik heb alles geprobeerd, en ik krijg maar geen duidelijkheid wat er nu precies met het systeem is.

Wat hebben we al gedaan?
1. Systeem opnieuw geïnstalleerd.
2. Drivers up to date.
3. Ram gecontroleerd.
4. Erkend monteur naar laten kijken (Hij kon niets vinden, heeft geen blauw scherm gehad).
5. Nieuwe videokaart er in gedaan.

Ik heb uiteindelijk €80,- uitgegeven aan een nieuwe videokaart. Het systeem heeft het daarna op de kop af 12 prachtige uren en 34 minuten volgehouden zonder problemen en toen als klap op de vuurpijl een nieuw BSOD.

Ik snap er echt niets meer van. En om nu maar een nieuw moederbord te kopen...wat als dat ook niet helpt?

Picture for question
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Hi. Volgens de bron die ik bij deze post vermeld komt het door een van de Windows Updates...