1. Plaats de originelen die u wilt scannen met de bedrukte zijde naar boven en met de bovenrand van het document naar voren in de automatische documentinvoer en schuif de papiergeleiders tegen de originelen.
-of-
Til de klep van de flatbedscanner omhoog en plaats het origineel dat u wilt scannen met de bedrukte zijde naar beneden en met de linkerbovenhoek van het document in de rechterbenedenhoek van de glasplaat. Sluit de klep voorzichtig.
2.
Druk op Scannen naar op het bedieningspaneel van de all-in-one.
3.
Gebruik de knop < of > om een bestandsbestemming te selecteren.
4.
Druk op Scan starten om het document naar een bestand te scannen.

Zie verder de bron.