Kan je een PC een wifi ontvanger geven?

Ik heb een pc maar die ontvangt geen wifi. Zijn daar ontvangers voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Pieter2011
11 jaar geleden
Tip: koop gewoon zo'n simpel dingetje zonder antenne, want die laatste veroorzaken nogal eens storingen. Ik heb deze en die bevalt prima: http://www.sitecom.com/wireless-micro-usb-adapter-300n-x2/wl-352/p/771

Het beste antwoord

Ja ,je kan bv een usb stick met Wifi gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Externe ontvanger via USB aansluiting
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals gezegd kan het met USB-WiFi dongels, maar je kunt ook een PCI kaart laten inbouwen. Zo'n kaart doet hetzelfde als een USB poort, maar deze moet je inbouwen. Vooral bij oudere pc's zal dat beter werken dan via USB, en je hoeft geen USB poort op te offeren... Je kan ook overwegen om een kabeltje te leggen van de router naar de pc. met wat kabelvoetjes is dat mooi langs de plint weg te werken.