Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn acer laptop na elke slaapstand een systeemherstel wil uitvoeren?

Telkens als ik mijn laptop dicht doe en hem daarmee automatisch in de slaapstand zet wil hij, zodra ik hem open en op een toets druk een systeemherstel uitvoeren.

"kan de computer niet normaal opstarten" zoiets geeft hij aan.

Hoe kan dit? Het is een laptop van 2 jaar jong.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
985

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat kan gebeuren, als de accu te snel leeg raakt.(en zonder net voeding)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De accu doet het lang genoeg zonder stroom en is.ook.niet leeg bij systeem herstel. Dit doorloopt hij zonder netstroom
Hoi,
Je kan de slaapstand uitzetten;ben daar zelf geen voorstander van : alles blijft veel kwetsbaarder (oa.je hdsk) gewoon afsluiten kost ook geen power !
Ga naar configuratiescherm en loop je instellingen na bij power management en gebruikersaccount en schakel de optie ook uit : "windows opnieuw opstarten bij foutmelding" kan ook bij opstarten F8 indrukken en dan automatisch opstarten bij foutmelding uitvinken wat sowieso een hoop ergenis bespaart
Je laptop verbieden te gaan slapen is verreweg het beste!
Elektronica van je computer laten afkoelen verlengt de levensduur en de slaapstand kan je ook anders configureren oftewel instellen via config scherm

Succes !

Groet Simon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zet je je gegevens niet op een andere harde schijf, of als je je harde schijf al hebt ingedeeld in twee partities, waarom formatteer je niet gewoon de c partitie en installeert windows opnieuw? Het heeft het voordeel dat je met een schoon windows kunt beginnen en ik garandeer je dat je alle fouten eruit gehaald hebt EN dat je uren werk gespaard hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding